320cab Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Er det noen her som har montert seidl front på sin e36? Vurderer å kjøpe meg en slik og lurer derfor på om monteringen er vanskelig Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by 320cab Er det noen her som har montert seidl front på sin e36? Vurderer å kjøpe meg en slik og lurer derfor på om monteringen er vanskelig jeg har montert noen og det er ikke vanskelig. 1 skrue i hver hjulbue og 2 på toppen der grill-platen erstattes. men regn med et stort mellomrom mellom panseret og grillen noe som ser dumt ut på lyse biler. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg