Gå til innhold

Passat bodykit nybegynner spm

Ranger emnet

bi a op

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe en Passat B5.5 (3BG).

Vil ha Rieger sitt body kit http://www.streetdes...o/?n3=3317&pd=1

Problemet her er at jeg har null peiling på hverken sylindere, felger eller ratt.

Så hvordan fungerer dette? Jeg bestiller store plastikk deler som havner i posten så jeg må lakkere og montere selv da eller? Si jeg ikke vil gjøre noe selv, hva koster det meg å da lakkere plastikk greiene og montere dem hos fagfolk?

42_2027038934.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bestiller styling så kommer den ikke ferdig montert på bilen nei ;)

Generelt sett så er lakkering dyrt, det samme er det å bruke fagfolk til å montere når du sliter alvorlig med å finne noen som gjør noe som helst for under kr 1000 / time. Priser på dette får du best (og riktigst) om du tar en telefon og spør de som vet og kan, da selvsagt noen nær deg :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bestiller styling så kommer den ikke ferdig montert på bilen nei ;)

Generelt sett så er lakkering dyrt, det samme er det å bruke fagfolk til å montere når du sliter alvorlig med å finne noen som gjør noe som helst for under kr 1000 / time. Priser på dette får du best (og riktigst) om du tar en telefon og spør de som vet og kan, da selvsagt noen nær deg :)

En kompis fortalte meg at lakkering ville komme på 5.000-6.000kr. Og montering ville bli på nærmere 4.000kr totalt. Takk for svar. Venter fortsatt på gode innslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider