haagen1 Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 (endret) Skal ha meg ett komplett nytt sett med lys til bilen. Både nær- og fjærnlys Så lurer på hvordan pærer sonm er best? Har sett på osram night breaker pluss. Og philips xtreme vision +100. Disse er jo såkalte pluss pærer, så de varer ikke like lenge som standard. Hvordan av disse pærene varer lengst, og lyser best? Og hvordan av dem er det beste kjøpet? :D Har sokkel h1(nær) og hb3(fjærn) om det skal ha noe å si. Takker for svar på forhånd. EDIT: eller er det en annen type jeg bør gå for? Endret August 21, 2012 av haagen1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 Eg bruker nightbreaker i nærlysa på bilen min. Desse varer rundt 1 år. (køyrer 16000 km i året) + betyr lenger levetid. Desse har eg ikkje testa. Vurderer å teste Phillips sine pærer til vinteren. (bytter vel på høsten so eg slipper å bytte pærer i -15!) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 night breaker pluss er nok de absolutt beste :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 Støtter night breaker :) Dyrere, men du får hva du betaler for :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet August 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 (endret) Støtter night breaker :) Dyrere, men du får hva du betaler for :) Hmm, har funnet ut at NBP er litt billigere. Men pris spiller ikke så mye rolle. Noe sier meg at philips sine vare lengst av disse to? Samt bittelitt skarpere +10? Siden NBP er litt blå aktive. Men ikke vet jeg. Er vel egentlig ikke den store forskjellen mellom disse to? Er bare ute etter de som varer lengst :-) Endret August 22, 2012 av haagen1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg