Simen Ward Gåsholt Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 Heihei. Jeg er eier av en golf plus 2007 modell som for 3 uker siden airconditionen gikk istykker på. Jeg har hatt bilen på møller og fikk beskjed om at jeg måtte bytte kompressor, kondensator, pakninger og noe annet. Hele moroa kommer på 30000 med arbeid.. Men det jeg lurte på. Bilen er kjøpt brukt og har gått 10 000 km etter jeg kjøpte den (82400 km) Garantien er ute, men er dette noe jeg kan kreve reparert som en reklamasjonssak ? Ps mitt første innlegg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Velkommen på Bilforumet :) Din Golf har/hadde 3 års nybilgaranti / 100' km, men såvidt jeg vet er det 5 års reklamasjonsrett. Så ja, om bilen er mindre enn 5 år så hadde jeg krevd dette reparert som reklamasjonssak. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Både kompressor og kondenser? Hvorfor? Sitter avfukteren på kondenseren? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Kommer an på produsenten av kondensern. På noen får du bytta tørka, andre ikke. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg