Estrewes Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Hei, jeg er jo som de felste av dere sikkert veit på jakt etter en 531 topp eller 405 topp. Men får ikke tak i noen. Derfor lurte jeg på om det bare er å plane den toppen jeg har som er vridd? eller er det mye annet som kan ha gått føyken når den vridde seg? Det er vel ikke mange micromillimeterne vridd vi snakker om her? Mvh Emil (og hvis det går å plane den, er det så sundt med mere kompressjon som det da blir siden toppen planes?) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 sjelden en topp "vrir" seg mer enn o.3 mm.. toleranse grensa er på o.1.. så planing av en topp der en tar minst mulig skal ikke bety noe som helst.. blir så lite i økt komp hvis en tar 0.3mm at det ikke merkes noe.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 så med andre ord skal deg funke? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 anntar at det skulle gått greit det ja Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Estrewes så med andre ord skal deg funke? jepp.. bare å plane.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 ps. vær forsiktig når du spenner den opp. det har jeg svidd meg på før. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg