sandviper Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 samme som topic.... Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 gå helt ut..der du velger hvilket forum du skal inn på.. så går du helt i bunn..der nede..på høyre side står det med liten skrift "logg out" lykke til :) men bare spør.. åffer vil du logge ut herfra da?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandviper Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 takker sitter på maskinen på jobb litt stress når alle kan bruke mit brukernavn når de tar opp bilforumet ps genialt forum! Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankiBoy Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Jeg finner ikke denne "logg ut" funksjonen. Eneste måten jeg klarer å logge meg ut på er ved å prøve å endre en annens post. Da får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til dette, å at jeg kan logge ut. Sinnsykt stressende måte å logge seg ut på. Har vær medlem på en del forumer før, men dette er det mest innvikla jeg har vært på! Så vanskelig laga! Siter 91 mod Peugeot Mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hvor vanskelig kan det være å gå til første siden og trykke 'log out' ? :rolleyes: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Er ingen "knapp" som heter log out. Finner den iallefall ikke, og jeg brukte søkefunskjonen på "log"... Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 klikk her ..... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by VeGGiz Er ingen "knapp" som heter log out. Finner den iallefall ikke, og jeg brukte søkefunskjonen på "log"... jo, det finnes. På toppen her står det f.eks Bilforumet.net > Andre Forum > Off Topic > Trykk på Bilforumet.net for å komme til forsiden, se deretter nederst mot høyre, der står det log out. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hva med å få en Log Out knapp, inne på selve forumet, eller oppe i høyre hjørne ???? Så slepper alt å være så tungvint.. har sittet å lett etter den knappen veldi lenge.. unødvendig å måtte gå ut på Hovudsiden for å logge ut :rolleyes: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Enten ser jeg dårlig eller så har jeg ikke den log ut knappen. Kan noen ta en sreenshot og sette en rød ring rundt :rolleyes: Eneste logg ut knappen jeg har funnet er der hvor jeg skriver inlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 det jeg gjorde nå, var at når jeg er inne på Off topic-forumet, trykker jeg på linken Bilforumet.net. Bilforumet.net > Andre Forum > Off Topic > nederst på den siden, er det dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg finner den nå, men den kunne vært plasert der du velger søke fungsjonen og Members og slikt.. da hadde ikke folk trengt om å spørre;) + at det går raskere og logge ut :op Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Der var den jo, uten å si ett ord... Takker, nå kan jeg lettere komme meg ut av bilforumet når jeg er på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg