Gå til innhold

kjip beskjed fra verkstedet

Ranger emnet

superpolo

Anbefalte innlegg

jeg var innom verkstedet i Bodø i går å gjorde en service. de sjekket også om hvorfor bilen jaget på tomgang. beskjeden jeg fikk var ikke noe morro.

Feil på signal til gassspjeld fra styreenhet.

konkludert med feil i styresentral. D.NR. 032906030AB kr.7480 ,-

noen som har en liggende, eller hvet andre årsaker til at den jager på tomgang. si ifra pls... (har ikke råd til slike utgifter når en er arbeidsledig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by superpolo

jeg var innom verkstedet i Bodø i går å gjorde en service. de sjekket også om hvorfor bilen jaget på tomgang. beskjeden jeg fikk var ikke noe morro.

Feil på signal til gassspjeld fra styreenhet.

konkludert med feil i styresentral. D.NR. 032906030AB kr.7480 ,-

noen som har en liggende, eller hvet andre årsaker til at den jager på tomgang. si ifra pls... (har ikke råd til slike utgifter når en er arbeidsledig)

Få noen som er litt stive i tysk til å hjelpe deg med et nettsøk eller noe, så kanskje du finner den på en tysk høgger og kan få den tilsendt, det er jo ikke store delen å sende?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Yellow friend!

Jeg hadde akkurat samme problemet ifjor vinter/vår.....Møller drev å bytta temp følere i øst og vest helt til de fant ut at det var styreenheten til gass spieldet.......Ble skalkkelig pisst på de så jeg fikk bra priser på jobb og deler pga de hadde rota så sinnsykt......MEN jeg mener å huske at selve delen kosta 5000 akkurat før (krangle)rabatt......

Kan ikke si annet en at bilen har vært fin fin etter det..........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider