bmwmann Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Hei Hvordan får jeg ut original spilleren? Har løsnet og fjernet ramma rundt, men nå vet jeg ikke hvordan jeg får ut resten. Ser ingen skruer eller lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Du må ha slike flate pinner å dytte inn i sporene i overkant av spilleren, ser det ut til, evt så skal de inn på hver side av spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann Skrevet August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Går det an å bruke noe annet? kniv etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Går det an å bruke noe annet? kniv etc? Ja, hvis det er flatt og ikke mer enn 5mm bredt så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg