hjelde Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 jeg får ikke oljetrykk.. viser 0 på måleren å lampa i bilen begynner å lyse å pipe.. jeg skjønner ikke hvor probleme ligger, men kan det være oljepumpa ? jeg har peila oljen å den er fin. å får noen dager siden så hadde jeg helt perfekt oljetrykk .. pleeease hjelp meg!! :uhhmmwhat?: Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Tett oljesil eller defekt oljepumpe er som regel årsakene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Tett sil kommer ikke over natten. Mer sannsynlig har du dårlig kontakt mellom trykkbryter/giver og gods eller ledning ligger til jord. Sjekk hvertfall dette først. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg