Heggis Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 noen som har peiling på astro har en del spm. egenvekt ? Motorer ? effekt ? feil som ofte oppstår ? har vanvittig lyst på den versjonen med høyt tak.. ca 92 modell håper noen kan svare her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnieMan Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Kanskje dette hjelper litt: Egenvekta ligger vel på rundt 1800-2000 kg, tror jeg. Kommer an litt på utstyr, firehjulstrekk og slikt. I Astro er det levert to motorer. Kun en motor er av interesse, nemlig 4,3 liters V6 på rundt 150-200 hk. Effekten varierer litt med årsmodell. 4WD-utgavene har hatt 190-200 hk, mens 2WD-utgavene har hatt sånn rundt 150-170 hk. Fra 95/96 er det 193 hk på alle mener jeg. Det ble levert en 2,5 liters firer også. Den vil du ikke ha:D Den er ikke så vanlig heller, har aldri sett en til salgs, vet bare at den ble levert. Feil? Tror det er en ganske grei bil i så måte. Kan ruste litt i karrosseriet (spesielt tidlige versjoner) og gearkassen bør sjekkes. Det gjelder også de tidlige versjonene med TH700. Har nok ikke eid Astro, men var interessert i å kjøpe en for noen år siden og sjekket da opp en del ting på disse bilene. Husker dessverre ikke så godt, men håper dette var til litt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 digg da vet jeg det.. thnx =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg