Gå til innhold

Finnes det frontlykter UTEN angeleyes til Golf 3?

Ranger emnet

Joakim Berntsen

Anbefalte innlegg

God ettermiddag.

Jeg blir snart gal. Jeg har lett og lett etter et par frontlykter til Golf 3 uten de heslige "angeleyes" greiene. Kan ikke fatte og begripe at noen ønsker dette på bilen sin ved mindre man triller rundt i en helt original Interlagosblå E39 M5. Men nok om det.

Vet noen om et sted i Norge hvor det er mulig å oppdrive et par klare lykter med svart bakgrunn UTEN angeleyes?

Mvh. Jokke.

JB

Volkswagen Golf '97

Volkswagen Golf '13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter skriver:

Vet noen om et sted i Norge hvor det er mulig å oppdrive et par klare lykter med svart bakgrunn UTEN angeleyes?

Tviler da på at han vil ha originale, gamle krom lykter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hvis ikke trådstarter har funnet lykter, her er originallykter som er splitta og lakkert innvendig.. Må jo være noe av det mindre harry?4739030208_bfbd415888_b.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke trådstarter har funnet lykter, her er originallykter som er splitta og lakkert innvendig.. Må jo være noe av det mindre harry?4739030208_bfbd415888_b.jpg

Det der er jo knalltøft eiriksmil! Svartemalte innvendig er grisetøft. Enda kulere om du får gul-film på :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk. Det er også såre enkelt OG rimelig. Har vurdert å lodde opp de elendige kontaktene på disse lyktene, dele lyktene igjen og lakkere reflektoren på fjernlysa gult/oransj. Ser kanskje litt balle ut mot rød bil - kan jo evt sette dem på en annen jeg har.. :) Gul film tror jeg jeg står over, hehe.

(Ser du forresten nøye på panseret mitt ser du BH-spor :D)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider