MayLene Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Mercedes 190 diesel ønskes kjøpt. Ute etter en bruksbil i grei stand. Helst eu godkjent og minst mulig rust. 2,5l diesel og/eller turbodiesel er i utgangspunktet det jeg ser etter, men 2,0l kan også væra interessant. Ta kontakt med meg på 97132740 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Slettet den gamle tråden din under biler ønskes kjøpt siden dobbeltposting ikke er lov ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayLene Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Unnskyld. Jeg er ny her inne å skjønner egentlig minst mulig av detta, men når jeg går inn på linken du har sendt meg over her så kommer det ikke fram noe :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Det går så bra så, gjorde nok mine feil jeg også da jeg begynte å vanke her på forumet :) Grunnen til at du ikke kommer inn på tråden i linken er at jeg har slettet den ;) Tråden er lik denne, opprettet 23.06.12 kl. 20:22 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg