haagen1 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hei Har et par steinsprutskader? i frontruta. Er ikke sprukket, så tenkte å få lappet dette før vinteren. Har kun ansvarforsikring. Så dekker ikke glassskadene. Hva må jeg ut med for å få lappet disse steinsprutskadene? Har riisbilglass i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verksmestern Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg fakturerer selskapene 500-600 kr inkl mva for rep av steinsprutskade (litt tillegg hvis det er snakk om flere skader). Du får høre med Riis, men bør vel ende opp rundt femhundrelappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Takk for svar. Har 4 steinsprutskader i frontruta fra forrige eier. Hva kan dette bli sånn ca.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Kan du ikke stikke innom Riis og spørre så får du riktig svar:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Kan jo absolutt det, men var en spontan tanke når jeg laget denne posten Så jeg kunne få et sånn ca. Prisanslag. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Takk for svar. Har 4 steinsprutskader i frontruta fra forrige eier. Hva kan dette bli sånn ca.? Jeg tror den frontruten bør skiftes. Hvorfor har du ikke delkasko? I dag kan prisen på frontruter til 15 år gamle biler komme opp i en pris på 15000 kr,da er det greit å slippe med en egenandel på et par tusenlapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Jeg tror den frontruten bør skiftes. Hvorfor har du ikke delkasko? I dag kan prisen på frontruter til 15 år gamle biler komme opp i en pris på 15000 kr,da er det greit å slippe med en egenandel på et par tusenlapper. Ser absolutt den. Men ikke alle som har dyr bil, har billig bil med minimumsnivå på forsikringprisen. av økonomiske årsaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg