Gå til innhold

Ny grill og Windsplitters

Fox

Anbefalte innlegg

Originally posted by PrimeraSRI

Ja. I dag har jeg røska av de gamle pussera til lysa siden den ene er herpa. Til og med knappen til de er ødelagt (med litt hjelp av meg sef.) Så tok jeg å satte gitteret helt ut i grillen. Før hadde jeg det bak. Det var en hæ**** jobb og fjerne plasten bak der gitteret er... Og Nissan merket mitt er blitt sort etter at det begynte å flasse av... Så jeg jeg amok med en baufil på noen X cupwings av alu jeg hadde liggenes. Ble egentlig litt bra. Men grillen er penere enn det kommer frem på bildet og Windsplitterne var veldig fotogene for å si det på dem måten :) Så det neste nå er å tette igjen høla fra pusserene.. Har en plan se...

sommerrap.jpg

Du har gjort en sinnsyk bra jobb!! Gratulerer! Det var så stilig at jeg ble sjalu på den fronten din. Hvis du er snill og har tid, kunne du da være snill å fortelle hva du har brukt og hvordan du fikk det til de mesterverkene du har laget? hvis du har tid da,

Jeeg skal prøve meg på det samme så jeg er takknemlig for all hjelp.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg enda kortere med grillen enn i går kveld. Ting er så mye penere i mørket. :mad: Ok så er jeg kanskje pirkete...

Men det er ikke noe vits i å fjerne plasten bak. Ta heller å ta løs de kromma sakene og legg gittere bak dem. Mye enklere og så knekker ikke grillen der pusserene satt heller. Grillen har fått masse hakk etter at jeg fjerna plasten så nå har jeg sparkla hele saken også der Nissan merket satt så får vi se. Blir det bare dritt så skaffer jeg meg ny grill.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Ja nå er jeg enda kortere med grillen enn i går kveld. Ting er så mye penere i mørket. :mad: Ok så er jeg kanskje pirkete...

Men det er ikke noe vits i å fjerne plasten bak. Ta heller å ta løs de kromma sakene og legg gittere bak dem. Mye enklere og så knekker ikke grillen der pusserene satt heller. Grillen har fått masse hakk etter at jeg fjerna plasten så nå har jeg sparkla hele saken også der Nissan merket satt så får vi se. Blir det bare dritt så skaffer jeg meg ny grill.

Jeg har greidd å knekke en av festene til grillen min. Urggh! Det er så kjipt. Har ikke tenkt å kjøpe ny grill. det får være slik.

Ja , det er lurt å legge gitteret bak de kromlistene.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider