Skjervik Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 (endret) Hei. Iogmed at merca mi ikke ble solgt røyk skiltene og banebil er på g. Men bilen har mange fine deler som jeg gjerne selger for å finansiere prosjektet :) Karosseri, Understell & Motor beholder jeg inntil videre! Har dermed Beige interiør (Utenom dashbord) Som har noen flekker men ellers fint. 1 Rift i førersete. Ser noen bilder av det lenger ned. Bud ønskes. Har også originale hjulkapsler i stål eller aluminium med rødt senter. 1 har no hakk av no slag. Bud (De på bildene) Skrik gjerne ut om du trenger no annet også :) Følgende selges: Frontfanger Bakfanger Forseter & Bakseter Gulvtepper & Dørpanel Grill Dashbordet Ta helst kontakt via 48302201 :) Drammensområdet Endret August 30, 2012 av Skjervik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Komplett interiør: 800,- (Uten dash, Med: 1000) Støtfangere (Begge, lite rust bare bittelitt bulket) 300,- for begge. Motor (2L Gasser med Volvo forgasser) 1200,- (296.000 km) Plugger, Olje & Oljefilter byttet for 1 uke siden 4 trinns mekanisk girkasse, 800,-(296.000 km) Hjulkapslene: 500,- :) Kan være behjelpelig med frakt ellers sender jeg ikke. Står like ved Drammen (2 mil Sør for Drammen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg