Anahle Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Merke: Audi Model: A4 8D Typ: 1.8 Reg. Ar: 2000 Km stand: 258 000 Bilen har facelift og enkelte fasiliteter som sportsseter, sportsratt og girkule. KjOpt splitter nye 225/40/R18 felger fra zito. Litt rustflekker, men ikke no farlig. Hei! Jeg har en case med min Audi da den skal EU godkjennes og fikk mange mangler. Det gjelder bytte alt av bremseklosser og skiver, to bremserOr, slitte hengsler pA fOrer dOr og forstilling, kort sagt arbeid pA ca 16 000 kr. Utenom dette lekker det kjOlevAEske fra et hus bak motoren, og det ser ut til A ha rustet. Dermed er det sjans for at ved A bytte dette huset kan skruene knekke, og da blir det et helvete A fikse. Jeg skal ringe et autorisert Audi verksted for A hOre om de kan estimere en pris pA repararasjon av skaden. SpOrsmAlet er om det er verdt A levere min kjAEre bil til reparasjon, eller om jeg burde selge den med en gang? Eventuelt hvor mye kan jeg forvente A selge den for? Jeg kan legge til at jeg har kjørt 30 000 km på et år. Jeg er ganske rAdvill her, derfor hendvender jeg meg til folk som kan mer bil, og kanskje har vAErt borti lignende situasjoner. PA forhAnd takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Prøv heller å få en kamerat til å skru for deg. Er små lette ting å fikse om du har skrudd bil noen år. Byttet alt av dette på de audiene jeg har hatt tidligere. Kjøp bremseklosser og skiver og ny forstilling. Forstilling finnes på finn.no fra 2000kr og oppover. Auto og Trailerparts as hjelper deg med billige bremser til bilen. repararasjon av skaden. Skade? Er slitedeler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Bremsene er enkelt og bytte selv, forstillingsdelene også, men er greit og ha en litt mer erfaren mekke kompis med seg. Ang lekkasjen av kjøleveske er denne feilen helt normal. Plasthuset bruker og sprekke, delen er enkel og bytte. Du sier at det er rust? tvilsomt da det er en plast-del. Er vell heller kjølevesken som har rust aktig farge, da ville jeg ha flushet igjennom systemet grundig å renset varmeregisteret. Det plasthuset koster ca 200kr og er meget enkel og bytte selv, litt knotet og komme til men går bra. Ang hengselene på førerdøren, er de så slitt at de faktisk må byttes? eller må bare døren justeres? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg