Gå til innhold

nye rh 8x14

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der ser jo veldig bra ut! Grattis med nye felger....

Så litt snodig ut det med senterkoppen da.. Har aldri hatt det problemet...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme så eg har o.. bare at eg har 16".. riktignok ikkje 9x , men... fine for dt :D

angre meg i hel på at eg lot meg lura... cup felgar e meget pene... å e kje så mongen så verken har polo eller cup felgar her så eg bor.. (e såklart noen..)

men på et treff så e cup ganske så kjedeligt..

desverre :(

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

seriøst?

Jeg har ett par sånne: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=231148316&n=518805197&pn=670746755

De er vel ikke helt lovlige, men med litt lengre bolter så burde det vel ikke være noe problem på bakfelgene?

Ta kontakt med Felg-Import på Strømmen. De har de riktige adapterne. RH har helt annerledes sentrering enn vanlige felger. Vanlige felger har sentreringen i hullet i senter av felgen. Disse RH felgene har sentreringen rundt adapteren.

Du får de 15-20-25 mm osv for å gi riktig impress.

Her et bilde av mine ET 35 med 15 mm adapter, kjøpt på Felg-Import (de som har MOMO, Artec og Green)

6.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ET35 er ikke godkjent på polo? Det virker da litt rart... Du sier jeg er nødt å ha 15 mm minst? Vil de ikke stikke utfor da?

hva ga du for disse?

Det er vel ikke det at ET 35 ikke er godkjent på Polo, men at disse felgene ikke er det uten adapter. Felgkanten vil muligens stikke noe utenfor men ikke dekkmønsteret. I forskriften står det at slitebanen skal dekkes. Dekksiden/felgkanten er jo ikke en del av slitebanen (med 195/45-14)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh jeg trudde felgkanten også måtte innenfor i norge... Husker du hva du ga for adapterene?

Ødela en adapter, ga vel 400-500 pr adapter inkl bolter tror jeg.

Kjøpte felgen i '97 for 5000,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider