Gå til innhold

nye rh 8x14

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mjepson

5 var da ikke mange :)

sålenge man blir fornøyd selv så er vel det godt nok...

du må tåle kritikk :) som tideligere sagt... cup felger er pene , men det er alt for mangen av de :( (er selv cup bruker)

og når folk kommer med bilde for og poengtere at det er for mangen med cup felger (5 stk utgjør en go del prosent av polo folk på treffet)

da blir det litt dumt når du kommer med en kommentar "5 stk er ikke så mangen"

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm hva er poenget ditt gou?

At jeg skal selge felgene mine fordi at ALLE har de? Som sagt her på vestlandet ser jeg så og si ingen med de. Å gi "kritikk" for at jeg har kjøpt noen felger jeg liker er relativt pointless spør du meg... Jeg har da aldri sagt jeg var spesiell fordi jeg hadde cup felger. Men som sagt er ikke så mange som har 8x14 her i stavanger området, og jeg vil jo si at 8x14 er en helt annen felg enn 16" som du har...

La meg få ha min lille glede av å ha fått nye felger UTEN å komme med henvisninger til andre biler som har det eller kritikk om at jeg "ikke er spesiell".

TAKK :D

og btw så var "5 er ikke så mangen" ironi hvis du ikke fostod det.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm hva er poenget ditt gou?

At jeg skal selge felgene mine fordi at ALLE har de? Som sagt her på vestlandet ser jeg så og si ingen med de. Å gi "kritikk" for at jeg har kjøpt noen felger jeg liker er relativt pointless spør du meg... Jeg har da aldri sagt jeg var spesiell fordi jeg hadde cup felger. Men som sagt er ikke så mange som har 8x14 her i stavanger området, og jeg vil jo si at 8x14 er en helt annen felg enn 16" som du har...

La meg få ha min lille glede av å ha fått nye felger UTEN å komme med henvisninger til andre biler som har det eller kritikk om at jeg "ikke er spesiell".

TAKK :D

og btw så var "5 er ikke så mangen" ironi hvis du ikke fostod det.

poenget mitt er at når du skriver "5 stk er ikke så mangen" så mislykkes du totalt viss du mener det er "ironi"....

hele denne "diskusjonen" begynte med at når du først bestiller felger fra tyskland/ebay så konne du prøvd og funnet noe nytt.. (ja så klart er de pene/billige , men finns andre også)..

derfor ble det POENGERT at liksom 2/3 av de som stiller ut Poloen sine har Cup felger.....

ja 8x14 å 7.5x16 e det forskjell på.... 2" faktisk :cool:

kjøpte meg cup felger i fjor.. er ikke så mangen rondt om kring her så har det , men litt kjedeligt når du skal kjøre på treff f.eks...

men så lenge du er fornøyd så er dt det viktigeste....

(ingen så ikke har sagt felgene er pene......)

å nå tenkte jeg skulle "toppa heile driten" me å sei :

"men så kan kje min polo sammenlignas me din polo"

ironi ? eller.........

:D

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne godt prøvd meg på noen andre felger, men jeg gikk for de som er billige og lett tilgjengelige i første omgang. Og ikke minst de jeg likte best.

Ble bare litt trist når jeg legger ut bilder av bilen så får jeg negative svar tilbake fordi jeg ikke er den første som har RH cup felger... Er det derfor vi har dette forumet?

Forumet er vel på plass for å motivere hverandre til å være spesielle, men først og fremst gjøre det vi liker best med bilene våre.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sykt å begynne å krangle over at en har kjøpt seg felger han liker. Det er fine felger, jo det er en god del poloer og andre biler som har samme felger, men hvis en ikke kan ha samme utstyr som noen fordi at noen mener at en hermer / er lite orginal etc. så er det jo sykt. det er ikke alle som har rå til å kjøpe seg "one of a kind" utstyr. så la dem kjøpe det dem vil uten å begynne å slenge nedlatende ord etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne godt prøvd meg på noen andre felger, men jeg gikk for de som er billige og lett tilgjengelige i første omgang. Og ikke minst de jeg likte best.

Ble bare litt trist når jeg legger ut bilder av bilen så får jeg negative svar tilbake fordi jeg ikke er den første som har RH cup felger... Er det derfor vi har dette forumet?

Forumet er vel på plass for å motivere hverandre til å være spesielle, men først og fremst gjøre det vi liker best med bilene våre.

Jeg har aldri sagt bilen ble stygg.. synes Cup felger er meget pene.. passer utrolig bra på små biler (det har jeg sagt i di andre svarene også)

bare synd at det er så altfor mangen så er enige i at Cup felgene er pene ;) (derfor de er "billige")

bilen din begynner å komme seg nå , nå trenge du bare litt valsing så kan du hive på det andre senkesettet ditt.. 14" krever grise senk :D

lykke til

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det så bra ut magnus, så er du den eneste sorte polo'en i distriktet med cup.

Fikk forresten mine 7x14" brock felger i dag, å det så helt konge ut, må bare få på senkesett nå. Var litt imponert over at en felg med "bare" 7" bredde hadde 7cm polert kant:D

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står allerede på bilen:D Har på de originale 185/55, men det blir 195/45 neste sesong, når disse er utslitt. Senkesett kommer snart, må bare prøve å rote frem noen kroner, ettersom det går en del denne måneden, ettersom vi skal gifte oss den 28.:D

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider