Ultronic Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Jeg har 323 med 1,5l 90hk. Den er veldig kvikk når den er kald. Når bilen blir varm og jeg har kjørt en stund føles den litt dau. Med last blir bilen håpløs. Noen her som har 323 med samme motor? Hva synes dere om bilen ellers? Bra bil? Jeg skal bytte. Alt for mye støy. Blir gal av den lyden. Umulig og nyte musikk når det skal bråke så sinnsykt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hvis du synes en 1.5l 90hk 323 er kvikk tror jeg du har funnet drømmebilen din. Pesonlig ville jeg heller hatt en tråsykkel. At den er litt dau når den er fullastet kom forhåpentligvis ikke som et sjokk... Bråker det for mye kan du enten støyisolere bilen eller kjøpe større stereo. Har nettop kjøpt meg 323 GTX/GTR, men jeg har en Scorpio 2.8i 4x4 til salgs. Den drar godt varm og kald eller med full last, den er relativt stille inni. Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Meganen min har 80hk og den kan jeg (med godvilje) si at trekker en smule på første og andre gir med kun meg i bilen (til nød en i passasjersetet), men får jeg fire/fem stk i bilen blir den så lat at jeg tror ikke jeg hadde klart å få den igang i andre gir (noe som går glatt med kun meg i bilen). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323V6 Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hadde en 1,5 tidligere, og den er nesten like kvikk som 1.8 115 hk!! bare at 1,8 har litt mer guff på høye turtall. har nå 2.0 V6 og anbefaler den motoren på det sterkeste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg