Marcus Bøen Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 hei :) starteren glepper av og til når jeg skal starte, så må mange ganger vri om nøkkelen flere ganger før jeg får start. kanskje dårlig forklart, men om noen skjønte det, og vet om hva som kan være problemet så si ifra! :) har ikke sett noe på det, sor vet ikke helt hva jeg skal se etter :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Kommer det bare et klikk eller går stateren rundt uten å dra rundt motoren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 bare et klikk også en "tssssssssh" lyd. også må jeg vri om nøklen på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Innslaget som er utslitt, går ikke langt nok ut. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 vansklig/dyrt å fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Ny startmotor, som oftest.. :) 1200,- ca. ;) Jeg har en Bosch-starter liggende.. Jeg byttet den hos en kompis da vi byttet clutch, siden han hadde bestilt feil og ikke kunne bruke den. Slengte den like så greit inn i min bil! :) Det er en del olje på starteren, men dette vasker jeg såklart rent om du vil ha den. :) Send meg en PM om du en gang vil ha ny brukt startmotor! ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg