Gå til innhold

Tåkelys

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt en jazzblå 1998 Golf Comfortline. Den har 17" Momo felger på sommer og spoiler. Jeg har også byttet til hvite blinkers og skal sote bakrutene.

Men nå har jeg også lyst på tåkelys. Det er noe som ikke er orginalt på comfortline. Jeg har nå sett slike tåkelys sett som sitter under på fangeren blant annet på autospar. Syntes dem er tøffe! Men hva er det som gjør at de koster over 3000 kr?? Det er ikke noen som selger slike deksel løse?

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Satrixen

Jeg har akkurat kjøpt en jazzblå 1998 Golf Comfortline. Den har 17" Momo felger på sommer og spoiler. Jeg har også byttet til hvite blinkers og skal sote bakrutene.

Men nå har jeg også lyst på tåkelys. Det er noe som ikke er orginalt på comfortline. Jeg har nå sett slike tåkelys sett som sitter under på fangeren blant annet på autospar. Syntes dem er tøffe! Men hva er det som gjør at de koster over 3000 kr?? Det er ikke noen som selger slike deksel løse?

ta å kontakt hellanor i stedet

mener å huske at jeg betalte 1500 spenn.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

Har vært på jakt etter kun tåkelys dekslene selv en stund nå!

Ringte til hella og forklarte at jeg trengte bare dekslene, fordi jeg hadde lys selv. Men fikk beskjed om at de ikke solgte dekslene løst....nei nei så brenn da vel tenkte jegangry

Noen møller forhandlere har et sett til 3000,. ja enig med deg

Les; Fette dyrt!

Så da sitter jeg her med kølla i handa og skjegget i postkassa!

For jeg gidder ikke kjøpe hele settet når jeg kun trenger 2 usle plastikk deksler!

Si i fra hvis du finner et sted hvor dem selger dekslene løst da....da blir jeg evig takknemlig:D

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg snakket med en drøss av møller forhandlere!

Og de som hadde det tåkelys settet, solgte ikke dekslene løst:mad:

Snakket også med Hella som er produsenten, og dem sa at de heller ikke solgte dekslene løst!

Må vel ta med meg hagla og true noen på livet bare for å få noen plastikk deksler til en møkka golf!

Hallo!!!!!

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neida:)

Men det bare irriterer meg grenseløst at det skal være så

jæ*** vanskelig å få tak noen platikk deksler!

Skal ringe Hella nå og snakke med dem, så får jeg håpe at jeg klarer og oppdrive et par deksler!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...