Gå til innhold

Bytte til større turbo AFN motor ?

Ranger emnet

Rattatta

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid hatt litt tull med turboen, og selv etter mapsensorbytte lmm og andre ting er den ikke blitt bedre. Den har d med å kutte i motbakker, men resetter seg etter at jeg kutter tenninga, stopp/start.

Leser at jeg kan sette på en turbo fra en 130/140 hk pd-motor, og at den er litt bedre.

-Men er d virkelig tilfelle at dette vil gå til blokksberg om jeg ikke remapper hjernen ? (Er chippet 140hk/300nm)

-Og er d tilfelle at "alle" pd-turboene til audi/vw 130/140 hk passer min gamle 98mod afn motor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår