Gå til innhold

Hyusmann karting på Alnabru , Mandag 30/9-02

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by mazdafun

Det at (s-)VAG har treff ett helt annet sted er helt åleit' flushit kiddie

 

Tja.... nå er vel både turbo2, Be4you, Ruud, osv fast "inventar" på de VACN-treffene på mandagene så det ender vel bare med at det blir glissent begge steder etterhvert og det er litt dumt vel. Er vel redd for å blir frakjørt av VACN gutta ja :D

 

En annen dag er nok bedre...... :rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by turbo2

smart æss...

 

Det er nettop det de kanskje ikke gjør.

 

Jeg for mindel er usikker på hva jeg gjør. Men, VW Audi Club har jo bygget opp en tradisjon for å møte opp på McDonald på Lørenskog i flere år nå. Jeg synes det blir for dumt om man "plutselig" skal snu ryggen til det.

 

Turbo2, du har jo vært fast inventar på Mækkern du da :D

 

Hadde det ikke vært bedre å legge Carting treffet til Torsdager ? Da er det ikke såååå mange ting det kræsjer med. Vi hadde jo tross alt alle Bilforumet.net treff på torsdager før.

 

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

 

Det er nettop det de kanskje ikke gjør.

 

Jeg for mindel er usikker på hva jeg gjør. Men, VW Audi Club har jo bygget opp en tradisjon for å møte opp på McDonald på Lørenskog i flere år nå. Jeg synes det blir for dumt om man "plutselig" skal snu ryggen til det.

 

Turbo2, du har jo vært fast inventar på Mækkern du da :D

 

I sommerhalvåret ja... men det begynner jo å bli litt kjølig ute nå...

Uansett er det litt upraktisk med 2 treff på samme dag

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi90

 

I sommerhalvåret ja... men det begynner jo å bli litt kjølig ute nå...

Uansett er det litt upraktisk med 2 treff på samme dag

 

VW Audi Club har jo leid lokaler så vi kan ha treff inne hver mandag i vinter halvåret da + pizza treff hver første mandag om vinteren ( gratis mat til medlemmer ).

 

Audi90 er du glemsk eller ? hehehehe :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Å mase med hvilken dag som er best kommer til å ta hele vinteren.

 

La oss teste Mandag idag så vi ivertfall får gjort det en gang. Så ser vi hvor mange som dukker opp.

 

Turen fra Mc på Løren og ned til HHCS går unna på noen få straxer (-hvertfall i et produkt fra Fjerne østen).

 

Er du ikke lei av Big Mac etter sommeren, kan du Tom. svippe innom på Alnabru i Mcdriver'n på vei bort.

 

I gocart kan vi få litt adrenalin, og realisere juginga.

 

La bullshit være bullshit , og kom heller til HHCS for litt mer seriøs actiondragcar

 

mvh

 

PS:alt "kjekklet" om SVAG, etc er bare for å "spice" opp folket litt til å komme å race. Som en sønn av en kollega sa etter en fotball turnering, etter at faren hans hadde sagt at dette kun var for moro, og ikke blodig alvor: "men hvorfor var det en ambulanse der da"?:roll: :roll: :roll:

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er det jo betal for 2 kjør 3 hit,det er jo et bedre tiltak en å sitte hjemme å ..............:rolleyes:

må nok møte litt tidligere neste gang skal man ha noen bra start tider!!

Tirsdager og Torsdager går ikke ,for da er det firma cuper som går der å da er alt FULT!!!

Vi fortsetter med mandager,oppmøte var greit!!

mandag 7/10 blir neste møte, kl 1830-1900

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår