Gå til innhold

Sub + forsterker i Audi B8

Ranger emnet

Espendn

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har ettermontert sub og forsterker i Audi b8 sedan/avant? Og har tips hvordan jeg får koblet det til?

Det er da ikke noe spes hokkus pokkes det. Du må strekke plusskabel fra batteriet og bakover, og en jordingskabel som du fester i setebeltefestet baki (husk å pusse deg ned til rent metall) hvis jeg ikke husker feil så er det ikke linjeutganger på spilleren, så da trenger du et adapter som du kobler til bakhøyttalerene i bilen. http://www.judysbilstereo.no/kabler-koblingsmatriell/hoy-til-lavniva-adapter/cadence-llc-hoy-lavniva-adapter-m-remote-utgang denne har innebygget remote til forsterker også, så enklere blir det ikke. Du kan evt kjøpe deg en forsterker med høynivåinngang så slipper du adapteret ;)

Hvor mye penger skal du bruke på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe spes hokkus pokkes det. Du må strekke plusskabel fra batteriet og bakover, og en jordingskabel som du fester i setebeltefestet baki (husk å pusse deg ned til rent metall) hvis jeg ikke husker feil så er det ikke linjeutganger på spilleren, så da trenger du et adapter som du kobler til bakhøyttalerene i bilen. http://www.judysbilstereo.no/kabler-koblingsmatriell/hoy-til-lavniva-adapter/cadence-llc-hoy-lavniva-adapter-m-remote-utgang denne har innebygget remote til forsterker også, så enklere blir det ikke. Du kan evt kjøpe deg en forsterker med høynivåinngang så slipper du adapteret ;)

Hvor mye penger skal du bruke på dette?

Hehe, jeg har batteriet bak. Og det er ikke noe problem. Problemet er Audi Consert 3 spilleren som jeg ikke finner adapter til phono utgang.

Jeg har en helt ny Polk Audio forsterker med utganger for kobling av singal gjennom høytalere. Men Er 2 stk grå & 2 stk hvite på den adaptern som er i forsterkern. + en svart? Er altså 5 ledninger. Er vell bare og koble + og - rett på orginal høytalerne? Men aner ikke va den ene svarte ledningen er til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider