Gå til innhold

Photoshop gutter, nye lykter på prosjektet mitt!

Ranger emnet

SpeedWell

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Eelo

hehe.. da ligger jo alt til rette..

tenk så kult det er når man skal vise frem bilen... :D

noen feite hydraulikk.. ting? som løfter opp panseret..

er kanskje ikke så dum jeg da... :cool:

http://www.tuning.no så har dei div. el.utstyr som kan opna panser, dører og bagasjerommet. till og med kitt til å få vingedører.

http://www.tuning.no/div_lys_og_el.htm

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det om Inxx sine panserløfterne klarer å løfte panseret, noe jeg igrunn tviler.

For sikkerhetens skyld, vil jeg kun sette solenoid på den siste åpne mekanismen. Da må jeg operere wiren manuelt innenfra som vanlig.

Lite kjekt med et panser som flyr opp.. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på skolen vårs så hadde vi kun vw det førstehalvåret, og eg fekk prøvt meg på det meste :cool: vi stylet opp 2 biler, 1 polo pickup, og en sciroco cab, og det er caben eg var med på, og geniale meg, siden vi kappa taket og bakluken, så hadde vi sylindrene til den til overs, desse monterte vi da på panseret, også kappa vi litt på den der låse driten, slik at når eg drar i handtaket inne i bilen så vippa panseret seg opp, fort i starten også seint i sluten... ble drit bra :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har nettopp kjøpt og montert INXX sine panserdempere på bilen min. det var ikkje heilt som eg trudde. den holder ikkje panseret halveis oppe. demparane er sinnsjuk lette. skulle minst tru at det ikkje er dempare der.

men skal du ha panser som går elektris opp så kan du bruka el.sylindra som man bruker på båter til å holde oppe luka til motorrommet. dette såes på båtforhandlere som "maritim båtutstyr". men det koster ca 2-3000kr.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Da skal jeg la de Inxx demperne stå på hylla der hvor jeg så de. :)

Ja de Inxx demperene løfter bare panseret fra ca halvveis, men de er pen da, og du slipper den ekle stangen:D

men de er nok ubrukelig til ditt bruk;)

btw. Ser bra ut dette! godt å se at folk har litt tiltakslyst og ikke er like slappe som meg:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du kan bruke de demperne som står på bagasjeluka på golf2 orginalt, skulle vel ikke være vanskeligt å få tak i desse :rolleyes: er sikkert noen tital på knoksen :rolleyes: :D også kommer det ann på posisjonen du monterer dem på, om dem går fort opp, seint opp eller whatever :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkl litt på når du ligger i 110 ( siden det ikke er lov å kjøre mer så sa jeg det :cool: ) og elektronikken fjusker du hører et smell og panseret ligger krøllet over taket ...

Tror ikke den låsen er så dum jeg ... er vel egentlig påbudt også ?

du får lage noe som du åpner inn mellom rillene i grillen ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke oppdatere hjemmesida de,slik at vi får se hva du har holdt på med siden sist den er oppdatert? Digger at folk holder på med slike prosjekt,skulle ønske jeg hadde tid, og ikke minst mot til å gjøre noe slikt.. Keep up the good work!!

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det var raskt.. Sitter hjemme du også skjønner jeg.. Skal på jobb i mårra-tili,må jo få inn litt penger nå i høytiden.. 350,- i timen,sier ikke nei takk til det.. Hehe..

Den bilen din blir SERIØST feeeet.. Tror jeg ville investert i det største alarmoppsettet som er mulig å kjøpe.. hehe..

Sier det en gang til, Keep up the good work.. !!

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider