Gulbrandsen95 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Er dette en fin førstebil? :D med tanke på forsikring f.eks :) hvordan er det med styling feks Addon og felger soting senk anlegg eksos?? :D Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 flott førstebil! enkel og skru på, grei forsikring. blir penest med add on styling ja. Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 flott førstebil! enkel og skru på, grei forsikring. blir penest med add on styling ja. gull ! :D vet du om no sted hvor man får tak i add on?? og hvordan er det med hvit blinkers?? må jeg bytte heeeele lykta liksom?? :P hvor kjøpes slikt? :P Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 bcb har add on, ellers går det og få kjøpt brukt, bare og lete :-) hvite blinkers har biltema, skifter ikke hele lykta nei, kjempeenkel bil og skru på!! kjempefornøyd med min, anbefaler og kjøpe en som er galvanisert da, ellers kan det bli en del rust, spesielt nederst på dører, hjulbuer og kanaler :-) min er 89 mod og er varmgalvanisert, var på eu på mandag og fyren sa den var strøken under ;-) tectylerte den selv for 2 år siden :-) kai arne berg heter jeg på facebook hvis du lurer på noe :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 bcb har add on, ellers går det og få kjøpt brukt, bare og lete :-) hvite blinkers har biltema, skifter ikke hele lykta nei, kjempeenkel bil og skru på!! kjempefornøyd med min, anbefaler og kjøpe en som er galvanisert da, ellers kan det bli en del rust, spesielt nederst på dører, hjulbuer og kanaler :-) min er 89 mod og er varmgalvanisert, var på eu på mandag og fyren sa den var strøken under ;-) tectylerte den selv for 2 år siden :-) kai arne berg heter jeg på facebook hvis du lurer på noe :-) Stemmer stemmer, tror faktisk jeg er venn med deg :D kan høre mer med deg på face ;) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Bytta til meg en 740 for 2uker siden, og jeg må si att det blir veldig vanskelig å gå tilbake til 200serien nå :P jeg vill påstå att 740 er nesten like god som 940 :) Har tenkt å selge skjørtene som står på min 740, så bare gi ett pip vis interressant :) Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 flott, mer og mer sikker på at det blir 740 på meg også.. var hos forsikringselskapet som er her Terra, de skulle ha 7lapper i året, for en 740 på en 18åring med brann og tyveri :) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg