OleLandsverk Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Hei, jeg har ein kompis som har litt trøbbel og må lade opp batteriet hver gang han ska bruke bilen, altså han har ikkje dynamo. Så jeg lurte på om det ville funka me eks ein Accord dynamo til Legenden? fant ut at det var ganske lite dynamoer te Legend rundt på nette. Det e ein Honda Legend V6 ifra 88 (trur eg, ellers er det en 87-89) med en 2.7 liter automat. Veit at det e mulig å finne, men han vi ha brukt det en litt mindre pris. Noen som veit om det ville fungert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Det er ingen av kompisane dine som har lov å kjøre bil Ole Marius :-) Men om det passer over finner man bare ut ved å prøve, Honda sine motorer står stikk motsatt av alle andre, men de sviver vel kanskje same veg for det? Elles så kan dere jo plukke ut dynamoen så kan eg ta en kikk på den, kan hende det holder å skifte børster eller regulator. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleLandsverk Skrevet April 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Det er ingen av kompisane dine som har lov å kjøre bil Ole Marius :-) Men om det passer over finner man bare ut ved å prøve, Honda sine motorer står stikk motsatt av alle andre, men de sviver vel kanskje same veg for det? Elles så kan dere jo plukke ut dynamoen så kan eg ta en kikk på den, kan hende det holder å skifte børster eller regulator. Gamle jordebilen te Anderas ;) Men han har solgt delar av bilen etter bærekula gjekk, om han ikkje har solgt heile bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg