Gå til innhold

Nissan vrak

partypulp

Anbefalte innlegg

Til dere som skulle til lier bilopphugger for å hente deler fra en 95 blå Primera..

Drit i det..

Kjørte 1 time idag for å hente deler fra den.. og hva ser jeg når jeg kommer dit???

1. ikke no blå primera

2. ikke no 95 mod (nyere)

3. ikke noen av delene jeg trengte!!!

4. Bilen var TOTALT ribbet!!

konklusjon : Lier bilopphuggeri suger max! og det stemmer IKKE det som står på hjemmesiden dems, og heller ikkke det de sier i telefonen!!

Måtte bare få ut litt agresjon!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så absolutt.

men har forsåvidt hatt greie opplevelser med diverse faktisk.

her i tromsø hadde en av huggeriene inne en kondemnert primera 94 modell slx.

var å hentet rimelig mye fra den, alt dem sa var "hent verktøy i garasjen og gå ut å skru av det du skal ha, så kommer du inn hit etterpå" ;)

men dem hadde skrudd ut instrument panelet, og det skulle dem ha 1550kr for :(

trenger egentlig bare turtellern siden det ikke er på LX'er.

men fant ut at jeg drar heller på mekonomen å kjøper en der, og monterer selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huggere kan være rasshøl ja. Kan stemme det. Liker høggern ute her jeg. Eriks´s bildemontering heter de. Hvertfall greie med prisene. Jeg skulle ha beltespenne til accorden (den låsegreia). Han skulle egentlig ha 100 spenn, men jeg fikk den for 50 siden det regna og jeg ble lit våt av og stå ute å plukke den ut av en vraka accord sedan som sto der. :D

En annen gang: Jeg trengte varsestrekant. Han skulle egentlig ha 20 spenn (eller en 20 lapp som han sier). Men siden han ikke kunne veksle en 100 lapp fikk jeg den gratis. Han sa bare: tenk på meg neste gang du kjøper deg en øl du... "Tusen takk" :D

Og så var det når jeg skulle ha nytt oljepåfyllingslokk til pugen: Det kosta egentlig 10 spenn. Hvor mye paya jeg? 4,50.. Siden det var alt jeg hadde av cash i lomma... :D

Konklusjon: Erik´s bildemontering er greie folk.... Ikke verdens beste utvalg av pug men.,... :rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider