Gå til innhold

Opel Corsa A 1,2 1990, plutselig så sluttet den eine vindusvisker å virke:( Bilde

Ranger emnet


peugeot

Anbefalte innlegg

I dag så sluttet den eine vindusviskeren å virke. Ser at den eine staget har gått ut av tappen/hullet slik at staget ikkje går att og fram. har lagt ved bilde. Eg prøvde å sette det i sammen igjen, men den går ut av hullet igjen. Må eg no bytte heile staget ++?

Sjå bilde av feilen? Viss ja så blir det dyrt:(

Kva heiter dette som er øydelagt og kor kan eg finne billige deler til denne bilen?

 

Er ein 1990 modell Opel Corsa A 1,2

 

Har eit bilde, men eg får ikkje lagt dette til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg du den løsningen som dei selger på Ebay(andre forum)? Det virker som dei som har prøvd det er fornøyd. Ein har hatt dette på i 2 år og funker fortsatt.

Veit du kor eg kan finne ny del billigt? Er det mange timer å bytte ein slik del viss eg skal ha den på verkstad?

Bilen er ikkje verdt meir enn 5000 kr og det er litt surt å bruke så mykje peng no da me har bestemt å prøve å komme oss igjennom vinteren før ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at et slik klips vil virke det, er jo verdt forsøket.

No har eg studert delene. Den tappen som skal ned i stagen har flere hakk og den innerste får eg ikkje presset inn. Den er litt tjukkere. Skal heile bolten inn? Kan vere nok å demontere og slå tappen inn med hammer eller trur du det ikkje går?

 

No har eg tapet det sammen med lerrettape og det funger, men kor lenge. Trur ikkje denne løsningen er så god, men kan holde til eg får denne delen fra England.

 

Ser at det blir solgt kun stag, men skal dette presses på plass med spesialverktøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår