Gå til innhold

Power big meet vasterås

Ranger emnet

rxsju

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bead-lock

:D

Dårli plangagt?.....

Kommer på torsdagen dere da ....:D

ert,ert......hapyhappy

:rolleyes: :rolleyes: antagelig.....

Men håper da ikke! Satser mest på søndag, mandag eller tirsdag da.

Spørs jo når folk kan dra.

Hans, når kan du? Ønsker du å ha med noen flere?

Og HerskerHans da, åssen blir d med dere?

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ratata

:rolleyes: :rolleyes: antagelig.....

Men håper da ikke! Satser mest på søndag, mandag eller tirsdag da.

Spørs jo når folk kan dra.

Hans, når kan du? Ønsker du å ha med noen flere?

Og HerskerHans da, åssen blir d med dere?

Jeg kan dra når som helst tror jeg.. Vet ikke om noen i farta som vil, men finner jeg noen og det er plass blir det jo fler til å dele på bensina ;)

Skal Gammer`n forresten?

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Da ser det dårlig ut for meg... :(

Mye uventa utgifter... Kanskje jeg må selge Camaro etterhvert også.........

Atdetvar....??

Bor ikke du hjemme og har jobb?

Kjørt for fort i d siste eller?

Selge Camaro er vel ingen utvei!

Som jeg sier: huset først!! :D :D

Men den turen snakker vi om seinere. Litt sånn uforutsette viktige ting har dukket opp, så jeg tror ikke d blir avgang før på onsdag....:rolleyes: :rolleyes:

Håper å vite noe mere i morra.

Hans: hva den turen vil koste finner vi ut litt mere av når Bead-lock raporterer om camp.priser til helga ;) .... og om Hersker'n med følge blir med da!

Snakka så vidt med Gammer'n og Luzifer på lørdag, men var vel noe difuzzt svar der. Spørs jo litt på om Luzifer får sparka liv i Sorte Hingsten sin..... ......eller om det blir V8 i d våte element for alle penga :rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atdetvar....??

Bor ikke du hjemme og har jobb?

Kjørt for fort i d siste eller?

Selge Camaro er vel ingen utvei!

Som jeg sier: huset først!! :D :D

Men den turen snakker vi om seinere. Litt sånn uforutsette viktige ting har dukket opp, så jeg tror ikke d blir avgang før på onsdag....:rolleyes: :rolleyes:

Håper å vite noe mere i morra.

Hans: hva den turen vil koste finner vi ut litt mere av når Bead-lock raporterer om camp.priser til helga ;) .... og om Hersker'n med følge blir med da!

Snakka så vidt med Gammer'n og Luzifer på lørdag, men var vel noe difuzzt svar der. Spørs jo litt på om Luzifer får sparka liv i Sorte Hingsten sin..... ......eller om det blir V8 i d våte element for alle penga :rolleyes:

Tingen er at jeg kanskje må flytte ut.. Og jeg har lærling lønn og 2 biler... Får ikke det til å gå opp.... :(

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 5 årene har jeg aldri bestilt hotellrom før de siste dagene før.Ringer du flittig nok får de alltid inn noen avbestillinger.Men glem at de ringer deg opp.Du må purre dem.

Jeg skal bo på SAS hotellet i år.(Er for gammel til å våkne opp fyllesjuk i et 40 grader varmt telt i en gjørmedam.)

Lar Corvetten stå hjemme og kjører en grønn Vision i stedet.Kjører nok hvit 68 Elektra 225 eller svart Caprice under cruisingen.Evnt med værdens styggeste 69 Chevy van som vi brukte i fjor.(Lilla primer med spygrønne scallops)

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ting spikra, så da setter jeg kursen bortover onsdag ettermiddag. :rolleyes:

Er du klar Hans? ;)

Nå har jeg ihvertfall ikke mulighet.. Fikk enda mer restskatt enn beregnet! :mad:

Grrrrr........ :(

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat mekka et hjemmelaga hengerfeste på Falcon! og sett over den nesten nyinnkjøpte combicampen til 200 spenn! Vi drar nedover på torsdags kveld, noen fler som skal???? på torsdag altså-.- Så hvis noen ser en kawazaki grønn Falcon med Kawa grønn Combicamp er d oss!

Og veit noen om noen 235 60 14 dekk.. mine har blitt eh slitt ut gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider