Perka Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Skulle starte å kjøre bilen og da jeg hadde sluppet ut kløtsjen, så smalt det og bilen ville ikke gå fremover. Kom bare dunkelyder da jeg prøvde å gi gass. Hva kan problemet være? Prøvde første og andregir, men fortsatt samme dunkelyd da jeg ga litt gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 kan høre ut som en drivaksling har knekt. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Sansynligvis enten knekt aksling eller at sporet på akslingen er utslitt så selve akslingen går rundt inni drivknuta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg