Gå til innhold

Instrumentskiver o.l

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

Hei.. Leter etter plater som kan ligge bak instrumentene i en 242 eller 240. Finner ingen som forhandler disse, men hadde håpet at hvis jeg spurte her, så var det kanskje noen som viste hvor de evnt. gjorde det. Leter også etter andre instrumenter, speedometer, o.l som passer i 240, 242.

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 240inkagul

Korleis kan e legge ut bilder av instrumentskivene?????????

Du kan sende dem til meg, så kan jeg legge dem ut....

sunnel@online.no

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by parelius

instrument1.bmp

instrument2.bmp

instrument3.bmp

Kult at folk bruker BMP (!!) filer..

Tar ca 10 ganger så stor plass som jpg og kvaliteten er tilnærmet lik.. Tror jeg brukte 5min+ på å få fram alle bildene:rolleyes:

den 220 streken har du vel lagd selv? peker ikke mot senter slik de andre gjør? eller er det jeg som er trøtt?

km stand på 10 000 :D :D

Jeg satt min til 100 000 når jeg fiklet med det der.

alt_hvit_1.jpg

sånn blei mitt.. klokka blei spesielt bra med vit bakgrunn i mørket...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider