ORacing Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Hei! Har nå bestemt meg for innkjøp av Bmw, tenker da 2008/2009 modell, har lyst på m-sport. Men det jeg sliter mest med er å bestemme meg for om jeg skal ha 520 eller 525... Noen som kan komme med tips om hvilken motor jeg bør velge? hvor stor er differansen på drivstoff forbruket? :wonder: Og er det noe mere jeg bør være obs på?? har aldri hatt Bmw før :spin Venter spent på svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Du nevner ikkje kva slags type motor og girkasse du har lyst på. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORacing Skrevet September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Nei lurt :) Diesel såklart, automat kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 550xd! ;-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Er jo litt forskjell på ein 2 liters 4-sylindra dieselmotor og ein 3 liters 6-sylindra dieselmotor. So valget her skal vel ikkje være so vanskeligt! ;) Er vel ikkje so stor forskjell på dieselforbruket. Kom ein facelift i 2008, so du velger ikkje ein eldre modell enn dette. (du ser det lett på girspaken) So er det berre å sjekke vanlige ting når ein ser etter bil. Rust, bulker, innvendigt slitasje, servicer osv. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg