Gå til innhold

"Svart" lakkering.. dårlig arbeid. Hva gjør man..?

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Originally posted by mono

Hehe, jeg har en liten Pomeranian på ca 1.5kg og 18cm høy, tror dine bikkjer hadde spist min til frokost :p

Da spiser de lakkerere også...:D De er vell ikke så mye større enn bikkja di, kan de ikke være i allefall, skal de komme til å lakke alle steder...;)

*Back to topic*

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er det klart at du skal kreve avslag i prisen. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt med en kompis som har litt peiling. Rett og slett en som er litt "mer frampå" enn deg selv (hvis du skjønner). Jeg veit hvertfall at jeg ikke hadde akseptert det der i mange dager, men han tenker vel som så at han tjener penger på disse andre jobben, for din jobb er jo "bankers". Den er jo tross alt svart. Bli litt forbanna, eller få med en kompis som er flink til å prute. Det er mitt forslag !

Lykke til

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har gjordt helt riktig. Når du først har funnet ut at den lakkeren ikke holder ord, så er et hvertfall 1 ting du ikke skal gjøre, og det er å kjefte på han. Da kan du være helt sikker på at han ikke gidder å gjøre en god jobb. Veit av egen erfaring at det er bedre å komme hver dag og spørre hvordan det går, en å komme å kjefte. Til slutt er han så lei å se deg at han gjør bilen ferdig.

Dette er vel og merke med tanke på at du har betalt forskudd. For han kan i realiteten ta å kaste ut bilen din fra lakkverkstedet da jobben skal gjøres svart. Ingen rettigheter..

Lykke til..

Men det er jo lov å gi han dårlig rykte etter jobben er gjordt da:D

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

Hehe, jeg har en liten Pomeranian på ca 1.5kg og 18cm høy, tror dine bikkjer hadde spist min til frokost :p

Men din er garantert hissigere enn de to rottweilerne! La CoaSlip få låne din da!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Men din er garantert hissigere enn de to rottweilerne! La CoaSlip få låne din da!

Skjerpe dere, har ingenting hvor stor hunden er, men hvor den biter lol.....

Men tilbake til saken da, vil du gi et hint om hvor denne lakkereren holder til CoaSlip?

Offtopic: rart hvordan alle poster der noen har gjort noe galt/treig eller ikkje gjort noe, hvordan alle plutselig begynner og planlegge en "hevn", sikkert menneskelig forresten ;) .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bare en liten ide jeg fikk. Ikke kjeft og klag noe sæli på han før jobben er ferdig! Kanskje han tar hevn i å gjøre elendig grunnarbeid.. Får det til å se bra ut på toppen men bare for en kort stund. Kan ikke reklamere på svart arbeid veit du!

mvh kroffer

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

som jeg sa til deg på irc.. Du er blitt ranet:) hehe

18000kr er mye for svart arbeide.. Jeg payet bare 12.000kr..

Skal mest muligens lakkere bilen selv om 2 uker om jeg får muligheten til det. men får ennå se:) kjipern å drite seg ut

Så., fått bilen ennå?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok nødt til å ta med deg en velvoksen kamerat av deg, og gi klar beskjed om at dere skal ha pengene med en eneste gang.

Hvis fyren da svarer at han ikke har pengene, så må dere ikke være så dumme at dere bare drar derfra med en lovnad om at han skal betale, da får dere ALDRI pengene.

Hvis han sier han "ikke har penger nå", må dere ta "pant" i noe han eier, altså må dere ta med dere noe som er verdt penger, og som han trenger og har bruk for!

Sveiseutstyr, eller powertools, verktøy, diverse.

Sørg for at dere tar med dere nok stash til at det er verdt minst dobbelt så mye som det du har betalt, slik at dere er sikre på at han blir veldig keen på å betale.

Så gir dere han en frist på f ex en uke på å betale. Har han ikke pengene uka etterpå, sier dere at dere beholder tingene hans, og at han FORTSATT er skyldig dere pengebeløpet!

(Dvs, at tingene hans nå er dine, men at han likevel må betale i tillegg. Dette forutsetter at du har en "voksen" kamerat som backer deg opp.)

Lykke til videre.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, fyren har jo gjort NOE da...

http://home.no.net/coa525/Lakk/page_01.htm

Jeg lar han gjøre jobben ferdig , så får vi heller krangle på prisen når den er ferdig og se hvor mye av det som vi er blitt enige om som er blitt gjort. I og med han har kommet så langt så han har gjort regner jeg med denne gang at bilen er ferdig mandag. Blir nok akkurat like skuffa som for 2 uker siden derimot....

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Mja, fyren har jo gjort NOE da...

http://home.no.net/coa525/Lakk/page_01.htm

Jeg lar han gjøre jobben ferdig , så får vi heller krangle på prisen når den er ferdig og se hvor mye av det som vi er blitt enige om som er blitt gjort. I og med han har kommet så langt så han har gjort regner jeg med denne gang at bilen er ferdig mandag. Blir nok akkurat like skuffa som for 2 uker siden derimot....

Var ikke det bare dørene han skulle ta da ?? Det ser jo ut som han tar hele bilen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider