Headstah Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 har hivd ut den gamle bassern (stroker) og er på jakt etter no nytt. tenkte meg to 12" i bagasjen denne gangen. Er Rockford Fosgate RFR-3112 noe å satse på? eller har dere andre forslag? pris mellom 0-6000 :) Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 viss du vil ha no lignende strokern, bare ikke så spl (altså litt penere lyd) ville jeg ha tatt en titt på vibe space 12". dette er en liten kraftklump. sjekk http://www.soundpressure.no viss du ikke skal gå for 12" stroker da. tror jeg skal ha noen inne du kan få en god pris på Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Headstah har hivd ut den gamle bassern (stroker) og er på jakt etter no nytt. tenkte meg to 12" i bagasjen denne gangen. Er Rockford Fosgate RFR-3112 noe å satse på? eller har dere andre forslag? pris mellom 0-6000 :) Om du har forsterker nok..og ikke minst strøm nok... til å drive en HX2 Power....så tror jeg nok du vil bli meget fornøyd med en slik en :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Du har alternative Alpine - SWR-1241D.. en bra sub som spiller rent å trykker godt http://www.nrg1.com/Lava/Alpine/SWR-1221D_1241D.htm Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 har 2stk brax x2000 sterkere,2 brax 1,5 kondiser og et ekstra batteri klart, så burde vel ha nok power :cool: takk for forslagene hittil :) Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Men gudhjelpe meg da mann! Få tak i suber som komplementerer forsterkerne :D 6000 pr. sub eller tilsammen? 2 stk RE XXX hadde nok storkost seg og spilt rumpa av det meste en kan få tak i i Norge i dag. Kanskje med unntak av JL12W7 da, men da må du nok ut med over dobbelt så mye som for XXX'ene. Ellers har du jo infinity, Boston Acoustics, Focal og RF's nye serie. De som har sett og hørt disse er mektig imponert etter det jeg har skjønt... Etterkommeren til HX2 som @lpher nevner ville nok kost seg... -Om den er kommet hit ennå da... For søk etter merker prøv denne. Merkene jeg nevnte: RE, JL, BA, Focal, Infinity, RF. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 hmm, de XXX greiene så bra ut. har du bestilt noen fra dem før? eller er det noen i norge som fører det? Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Jeg er vel kanskje iferd med å bli forhandler om ikke så altfor lenge.. Så jeg kan vel fikse deg en grei pris snart.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 hehe, bare å komme med greie priser det ;) jalla: tenkte max 6k per stk Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Da ville jeg sett om det var mulig å få tak på etpar XXX'er. Adire har vel ingen importør i Norge for tida. Synd egentlig. Adire Brahma er nok i samme klasse som XXX'en, ikke veldig ulik, mer en smakssak. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hei! XXX12 : 5490,- Dette er priser som jeg opplyst for en tid siden, mulig det er forandringer, men tviler på at prisene blir værre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by RiZLa Hei! XXX12 : 5490,- Dette er priser som jeg opplyst for en tid siden, mulig det er forandringer, men tviler på at prisene blir værre... Neida, prisene blir ikke værre Lars Ove. samme som du har fått tilsendt. Har du byttet mail forresten? Sendt deg en mail for en tid tilbake, men fikk ikke noe svar. Skal få sendt deg priser på MT serien og RE serien, samt frontsett og. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Mr. SQ Neida, prisene blir ikke værre Lars Ove. samme som du har fått tilsendt. Har du byttet mail forresten? Sendt deg en mail for en tid tilbake, men fikk ikke noe svar. Skal få sendt deg priser på MT serien og RE serien, samt frontsett og. Joda, så mailen din.. Var bare meget hektisk på det tidspunktet, og det gikk sånn halvveis i glemmeboka.. :P Send meg priser på de MT og RE serien ja.. Samt SX hvis den blir forskjellig fra HC.. Kommer SE 12 i 2x2 ohm eller 4 ohm enkeltspole? (Kunde som spør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hei igjen SE serien er dobbel 4 Ohm. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg