The cowboy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 annet å forvente fra henne detta!! VG i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Bedre at sykkelistene får skikkelige veier å sykle på enn at de sykler midt i veien. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 260 millioner årlig rekker til om lag 70 km sykkelvei. er det bare jeg som blir forbanna når man leser sånnt???? nesten så jeg begynner å grine:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by trra Bedre at sykkelistene får skikkelige veier å sykle på enn at de sykler midt i veien. joa..det er vel å bra det da..men hva med våre veier da..vi som IKKE sykkler.. vi som bruker litt mere motorisert framdrifts metoder.. skakke vi få gode veier å kjøre på å da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Selvfølgelig skal vi også ha bra veier, helt enig. Men det er jo bra at vi får bra gangveier\sykkelvei også. Men når man har en samferdselminister som er med i norges minste parti så får man ikke det. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 hehe..sant nok!! derfor vi bilister bør få gjort noe med det.. det og alle de bommane her rundt om i norges land! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by trra Selvfølgelig skal vi også ha bra veier, helt enig. Men det er jo bra at vi får bra gangveier\sykkelvei også. Men når man har en samferdselminister som er med i norges minste parti så får man ikke det. .....det er snakk om proriteringer. hvor lang tid vil det ikke ta å bygge sykkelveier over hele ripa? sykkelveier er noe norge har LITE av, og hvis de har lyst på sykkelveier burde de ha tenkt på å bygge dette for mange herrens år siden, de skulle ha bygget sykkelveier samtidig som de bygde "de veian vi har", og ikke 50 år etter, bedre å bruke pengene på å utbedre veikvaliteten i norgen enn å starte å bygge sykkelveier nå. det er jo helt høl i hue. min mening er at de skal bygge nye veier/utbedre de vi har, og samtidig bygge sykkelvei på samme strekningen som de utbedrer veien for motoriserte kjøretøy, ikke en av delene. de kan ikke begynnne å bygge sykkelvei på en vaistrekning som er bygget for århundrer siden. men de må som sagt ta det samtidig som de bygger nye veier til biler ol. noen som skjønte hva jeg mente etter dette rotete inlegget mitt??;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by ehrnst noen som skjønte hva jeg mente etter dette rotete inlegget mitt??;) skjønte deg jeg..hehe.. det du sier har de jo gjort på Os hvertfall.. der byggde de om en vei (gamma vei som nå er ny,fin og bedtraktlig breder) og la inn en fred fin sykkel/gang vei i samme slengen.. må si jeg er imponert.. tok tid å bygge det jaa..men nå kan man faktisk passere en buss der ute å risikere å kjøre opp i skråningen..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Skogsholm inviterer kommunene til spleiselag for å bygge enda flere sykkelveier. Kan ikkje dinna kjæringa gi faen med alt som heiter spleiselag/bomringer for så å få augene opp og faktisk forstå at det er STATEN som skal betale!!!!!! ARGH!! Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Kan sette opp skykkelvei bomringer også, det hadde jeg syntes vært rimelig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Kaksa Kan ikkje dinna kjæringa gi faen med alt som heiter spleiselag/bomringer for så å få augene opp og faktisk forstå at det er STATEN som skal betale!!!!!! ARGH!! og hvor får staten pengene sine fra da mon tro? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 :mad: :mad: Hva skal til for å smekke hu derra ut av den stillingen der? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Jeg sier som Klovner i Kamp; Forpulte hore! At hun kunne gjøre som hun gjorde...... ps, det sto at hun var redd for puddelhunder.... ide til folk som ikke liker dama... slipp 200 rabiesinfiserte pudler inn på soverommet hennes.... No more Skogsholm :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Det er vel ingen problem å finansiere sykkelstier? Det er bare å: -Innfører årsavgift og personskadeavgift på sykler. -Bompenger på sykkelstiene. -Ca 300 % avgift på nye sykler. -Sykkeldekkavgift, og piggdekkavgift om vinteren. -Avgift på sykkelkjedeolje. -10 kroner avgift på Imsdal,Aqua og hva syklister nå drikker. -Noen hundre i omregistreringsavgift. -Så tar de 2/3 av det syklisten har betalt inn i skatter og avgifter og bruker på helt andre ting feks bilveier. DA KAN SYKLISTENE VIRKELIG BEGYNNE Å KLAGE HVIS DE IKKE FÅR SYKKELSTIER Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Stephan :mad: :mad: Hva skal til for å smekke hu derra ut av den stillingen der? tiltak, noe ingen gjør noe med. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg