sonois Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Skulle fylle på med kjølevekse i da, men gikk på en bommert. I garasjen fant jeg ei kanne (typisk kjøleveske kanne) og gikk utifra at dette var kjølevekse. Ser nå etter påfylling at det var noe kalt West frost, som vell er noe kondensfjernede opplegg.. What to do? Kan jeg kjøre med bilen og kjøpe frostvekse for så å skifte den, eller burde den stå (er 15min til nærmeste bensinstasjon)? Må jeg spyle ut kjøleveksesystemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarN Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Tror ikke det er noen krise om du kjører til bensinstasjonen. Hvis du vil kan du tappe den av og fylle på rent vann. Men du må jo fylle på kjølevæske så snart som mulig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonois Skrevet September 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Takker for svar, fikk skifta i dag etter en kort tur innom bensern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg