Gasse16v Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Hei. Jeg har nå forsøkt å bestille ny slange fra påfyllingsrøret og inn i dieseltanken 2 ganger på englandsbestilling hos merkeforhandler i trheim... Fått feil del hver gang, så nå gir jeg opp og prøver selv. Dette gjelder en -98 Freelander. Gummislangen sitter som siste "ledd" før dieseltanken på påfyllingsrøret. (rød ring rundt på bildet). [ATTACH]33578[/ATTACH] Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om dette er den originale slangen som står på? Er det noen som har et delenr. på denne? Eventuelt en liggende å selge? Håper på hurtig svar da jeg begynner å bli MEGET oppgitt! Mvh.: Gaute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Muligens folket hos http://www.oecbilservice.no kan hjelpe! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasse16v Skrevet September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Takk for tips :) Skal høre med dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 14, 2012 Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Kan det være denne tru? (Rød ring) [ATTACH]33588[/ATTACH] Slangen har delenr: WFH101830 Å Klemme: WYC100780L Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasse16v Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Kan det være denne tru? (Rød ring)[ATTACH]33588[/ATTACH] Slangen har delenr: WFH101830 Å Klemme: WYC100780L Har funnet delenr .: ESR4283 Leser på flere forum at denne har gått ut av produksjon, men Nardo i trheim er på saken. Får vite mere på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Fornøyd med de så langt? :) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasse16v Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Ehh... Har fått feil del 2 ganger, og begge gangene har vært utenlandsbestilling. Men nå vet jeg fra før at det er noe herk med delekatalogen og/eller levering fra Danmark/England. Så vidt jeg vet er det derfor butikken her i Ålesund har sluttet å forhandle deler til disse bilene. Heldigvis så har jeg god tid for å få denne bilen EU-godkjent, og jeg har en bil til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasse16v Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Nardo fiksa biffen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg