Golf2000tdi Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Kjøpte meg golf 4 1.9tdi 00mod, agr, alh. Ga ikke turbotrykk, bytta trykkventilen til turboen, luftmassemåler, dieselfilter, luftfilter, gikk litt bedre, men så fikk jeg øye på vakuumklokka, der var det rust, fikk tak i en brukt, ho Autoteknikk i Kristiansand, rett hjem, bytta, og en ny verden åpnet seg, Hehe men det virker som om den kanskje kan lade for mye nå, for når jeg kjører opp lange bakker så kutter turboen når den lader mye over lengre tid, og når jeg skrur av og på tenningen, så er alt greit igjen. Jeg har også bytta alt av vakuumslanger. WTF er galt?? :) Veldig takknemlig for svar, dyyyyrt med verksted!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Har du justerte inn staget på vacumklokka skikkelig? Er en prosedyre på det der, må lese av måleverdiblokker, lage så så mye vacum i klokka før du strammer til mutterene. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2000tdi Skrevet September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Har du justerte inn staget på vacumklokka skikkelig? Er en prosedyre på det der, må lese av måleverdiblokker, lage så så mye vacum i klokka før du strammer til mutterene. Tok ikke lange tiden før jeg fikk svar her :) takk. Nei, det har jeg ikke gjort, det stanget som sto på den klokka jeg fikk tak i var lengre, så jeg tok skyvelæret og målte så nøyaktig jeg fikk til, og skrudde det sammen så likt som det som sto der fra før.... Men da lader den for mye da? For de har jo en tendens til å gå i nødmodus når den får litt for mye trykk.... Noen som vet fremgangsmåten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.