Tarententula Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Hei. Har som sagt en 2001 VW Bora 1.6. Nå er det noe som skjer med girkassen... :confused: Det som skjer er at: Når jeg skal f.eks gire fra Revers til 1. gir, så rygger jeg noen cm, så er det full stopp, akkurat som den står fremdeles i 1.gir på en måte. Det samme kan skje omvendt, når jeg girer fra 1. gir til Revers.. Når det skjer, så må jeg kjøre fremover 1-2 meter for å så sette den i revers igjen så kommer den, eller omvendt. Kan nevne at jeg har kjørt den i snart 30.000km og når det ble byttet girolje aaaaner jeg ikke. Kan det være så enkelt at det er kun å bytte olje? :confused: Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Gidd å flytt tråden min til en plass ingen er innom.. Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Kan høres ut til at girkassen din må byttes, altså "kiler" seg i to gir samtidig, oljebytte vil ikke hjelpe. Om dette kun skjer av og til kan det være problemet er feiljustert giroverføring. Møller sier at man ikke trenger å giroljen, men jeg er totalt uenig i det. Bytt like ofte som du bytter registerreim. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg