torkil h skogesal Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Hei! Har i over et år lastet opp bilder her på bf, har brukt photobucket hele tia! Men nå plutselig får jeg det ikke til, jeg trykker på den last opp bilder... knappen, men vinduet som popper opp da er bare blankt angry2 Har prøvd mange ganger, men det kommer ikke noe bilde på den sia! Noen forslag/tips? Mvh Torkil. Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wobba Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 [ATTACH]33610[/ATTACH] Jeg trykket på knappen i bildet over, og lastet det opp. Null problem. (Bruker Chrome btw) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet September 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Tusen takk! Nå fikk jeg det til igjen vettu :D Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Ligger en klistret tråd om dette, et søk hadde gjort susen ;) http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Ligger en klistret tråd om dette, et søk hadde gjort susen ;) http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html Ja, tenkte ikke så langt, men synes det er rart att jeg ikke klarer å laste opp bilder fra den andre knappen(om du skjønner) Har gjort det i over ett år alt... men så lenge det var en annen måte som funker er det jo bare bra! :D Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Ja, tenkte ikke så langt, men synes det er rart att jeg ikke klarer å laste opp bilder fra den andre knappen(om du skjønner) Har gjort det i over ett år alt... men så lenge det var en annen måte som funker er det jo bare bra! :D http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html#post2833253 Hvilken knapp tenker du på da? Den på bildet under? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html#post2833253 Hvilken knapp tenker du på da? Den på bildet under? Den jeg altid har brukt ja! Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Javisst, prøvde selv og får opp 238 feilmeldinger på den (blanke) siden... Slik skal det ikke være, en eller annen admin må kikke på dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Vi hadde en softwareoppgradering nylig som (også) gjorde at opplasting av bilder ble enklere tilgjengelig via ikonlinja. Tydeligvis har det samtidig skjedd at "gamleknappen" ble ufunksjonell for alle andre enn admins. Mystisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg