Gå til innhold

street legal

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Eller bruker et brenne program til å åpne filen og brenne den ut.

Men ofte er bin filene for store til en cd og da er Deamon tool eneste utvei.

Men skaff deg deamon tools først som sist. Veldig nyttig program. Burde kommet med Windows :D

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

Eller bruker et brenne program til å åpne filen og brenne den ut.

Men ofte er bin filene for store til en cd og da er Deamon tool eneste utvei.

Men skaff deg deamon tools først som sist. Veldig nyttig program. Burde kommet med Windows :D

meningen er ikke og brenne ut bin fila på cd men og velge "burn image" så får du cdn slik den skal være :) Da er det plass...

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er temmelig bugga, trenger ikke være fordi maskinen din er dårlig. Spillet liker den bare ikke :) Det fungerer bra for noen, mens noen som har dobbelt så sprek maskin kanskje ikke får kjørt spillet i det hele tatt. Tilsynelatende uten grunn...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by del_sol 86

idag fikk jeg endelig til å legge inn spillet. Men når jeg prøver å starte spillet for jeg bare en beskjed om at filen data\script\src\string\jave mangler!Hjeeelp!!:mad: noen som har peil på hva som må gjøres for å få det igang?

Hmm..Sorry, vet ikke hva som er feil.

Jeg bare "mountet" .bin fila, installerte det, og trykket på bil ikonet i mappen som jeg installerte det og kj,kj,kj,kjørte kan man si..hakket som fy, så jeg gadd ikke..:rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider