del_sol 86 Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Lastet ned street legal spillet fra dc++. Fila het noe ims-slrr.bin Er det noen som vet hvordan jeg får brukt spillet? jeg skjønner ikke en d****!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 du må ha "daemon tools" for å åpne image fila, da får du en virtuell cdrom og så er det bare å installerer. søker du etter street legal så finner du tråder her som sikkert inneholder alt du lurer på.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Eller bruker et brenne program til å åpne filen og brenne den ut. Men ofte er bin filene for store til en cd og da er Deamon tool eneste utvei. Men skaff deg deamon tools først som sist. Veldig nyttig program. Burde kommet med Windows :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 takker for svar..laster ned deamon tools nå.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Skillz2k Eller bruker et brenne program til å åpne filen og brenne den ut. Men ofte er bin filene for store til en cd og da er Deamon tool eneste utvei. Men skaff deg deamon tools først som sist. Veldig nyttig program. Burde kommet med Windows :D meningen er ikke og brenne ut bin fila på cd men og velge "burn image" så får du cdn slik den skal være :) Da er det plass... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Skjønner ikke åssen folket får til dette spillet uten at det hakker? Hakker som fy her!!:rolleyes: Har også installert de fleste patchene..:( Sikkert maskin som rett og slett er for dårlig regner jeg med. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Spillet er temmelig bugga, trenger ikke være fordi maskinen din er dårlig. Spillet liker den bare ikke :) Det fungerer bra for noen, mens noen som har dobbelt så sprek maskin kanskje ikke får kjørt spillet i det hele tatt. Tilsynelatende uten grunn... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 kommer det ikke snart ny patch til dette spillet da, lenge siden sist. Eller har de bare gitt opp hele spillet:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Takker som sagt for alle svar,men noen som hadde giddet å fortalt meg grundig hva du gjør etter å ha lastet ned fila? Har lastet ned daemon tools og lagt det inn..men så skjønner jeg ikke mer!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 idag fikk jeg endelig til å legge inn spillet. Men når jeg prøver å starte spillet for jeg bare en beskjed om at filen data\script\src\string\jave mangler!Hjeeelp!!:mad: noen som har peil på hva som må gjøres for å få det igang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by del_sol 86 idag fikk jeg endelig til å legge inn spillet. Men når jeg prøver å starte spillet for jeg bare en beskjed om at filen data\script\src\string\jave mangler!Hjeeelp!!:mad: noen som har peil på hva som må gjøres for å få det igang? Hmm..Sorry, vet ikke hva som er feil. Jeg bare "mountet" .bin fila, installerte det, og trykket på bil ikonet i mappen som jeg installerte det og kj,kj,kj,kjørte kan man si..hakket som fy, så jeg gadd ikke..:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg