jokkedumpapp Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Heihei:) jeg har prøvd veldig mange løsninger på spillern min nå for å få den til å slå se av med tenningen på bilen min men nå slo det meg at kanskje jeg faktisk har canbus i bilen min, en 2006 mod passat er det noen som ve om det kan fungere å sette inn en slik canbus adapter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Du må nok få deg et Can-bus adapter :) Jeg mener at Passat kom med can-bus fra 2006mod + (3C) Eller så blir vel batteriet ditt fort tomt for strøm antar jeg. Du kan du koble rød og gul sammen, så kan du slå spilleren av/på med knappen, bare huske å slå den av når du går fra bilen, eller så blir det flatt batteri..... Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet September 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Ja jeg ble fortalt det med rød og gul ledning at jeg kunne koble de sammen men etter my fintenking så var det canbus på bilen da, takk da får jeg finne meg en sånn en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg