RiZLa Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by graks Selger du focal frontsett? Hva er isåfall prisen du tar? :) Selger de ikke til vanlig.. Men ingen problem for meg å selge det... Kan vel fikse en pris på de såvidt under veil pris.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by RiZLa SAGA USC9980 - 4x50 Watt RMS Bilforsterker : 1198,- Audax 13cm komponentsett, pris pr. par : 948,- dynaBel DB-12 Subwoofer 4 ohm : 498,- Samlet : 2644,- Min Pris : 2379,- Trikobling? :rolleyes: Delefilter sub bil, TRI-100 Delefilter TRI-100 med inngang for 2 kanaler (stereo) og 2 utganger for sidesystem og 1 utgang for senterbass. Senterbassen blir koblet etter prinsippet "amerikansk brokobling" også kalt 3 mode. Forsterkeren må derfor kunne tåle denne brokoblingen for at senterkanalen skal virke. DETTE ER VIKTIG OG MÅ SJEKKES, DA FORSTERKEREN ELLERS KAN TA SKADE. Sidesystemene kan nivåjusteres. Det er mulig å dempe 0, 3 eller 6 dB. Hvor har du butikk? eller er det kun netthandel? Skal ha dette når ferie pengene kommer inn. men da 2 sett audax 13cm sett. og slik tri kobling på bakkanalene for 12". Så kan jeg spare 265,- så gjør jeg det. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by tOFFY Delefilter sub bil, TRI-100 Delefilter TRI-100 med inngang for 2 kanaler (stereo) og 2 utganger for sidesystem og 1 utgang for senterbass. Senterbassen blir koblet etter prinsippet "amerikansk brokobling" også kalt 3 mode. Forsterkeren må derfor kunne tåle denne brokoblingen for at senterkanalen skal virke. DETTE ER VIKTIG OG MÅ SJEKKES, DA FORSTERKEREN ELLERS KAN TA SKADE. Sidesystemene kan nivåjusteres. Det er mulig å dempe 0, 3 eller 6 dB. Hvor har du butikk? eller er det kun netthandel? Skal ha dette når ferie pengene kommer inn. men da 2 sett audax 13cm sett. og slik tri kobling på bakkanalene for 12". Så kan jeg spare 265,- så gjør jeg det. Glem det. Jeg handler på Eltek, mye enklere å finne buttiken. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg