srednA Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Jeg driver og skal bytte sylinder inni tenningslåsen om dagen, men får den ikke ut. Jeg har nøkkel og kan fint vri rundt, er bare at den er knekt ved tenningsbryteren. Jeg har prøvd med tang osv, i ulike posisjoner på nøkkel. Finnes det noe triks her? Er snakk om en 95/96 model Hvordan er det med startsperre på disse bilene? Ser det er antydning til en slikt klistremerke på døra. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Er sikkert et sted rundt hylsa som låsen sitter inni som du må stikke noe inni for å frigjøre den vil jeg tro. Om du ser på den nye tenningslåsen så er det sikkert noe som kan klemmes inn på den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Jepp, var vist et lite hull til høyre for rattstammen. Grei og få ut, men et styr og sette den inn.... Hitech startsperre på den, en liten chip man bare flytter over fra nøkkel til nøkkel. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarlmadsvåg Skrevet November 29, 2012 Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 er dette samme startsperre som på 2000 mod combo 1.7d ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg