Mynthon Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Hei! Ny her, så sikkert noen som har tatt opp dette før, MEN, jeg lurer på: "Hva vil skje med Head Up displayet om jeg bytter hovedenheten? Vil kjørecomputeren, klimaanleggets info etc "forsvinne"? Etter hva jeg har klart å lese meg frem til på nettet så er det det jeg har fått mistanke om. Er det evt. noen leverandører som lager spillere med suport for dette? Er ikke hypp på å miste alt av info som bilen har lyst til å formidle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Du har sikkert funnet ut av dette. Kjørecomputer vil virke som normalt. Er kun radio delen som ikke virker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2014 Hva om man er cd 30 mp3 og std display . kan man bytte til navi utgave og fargeskjermen? plug and play eller er det masse styr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg