helnor Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Har en v70 D5 03 mod. Batteriet til alarmen er flatt. Noen som vet hvor batteriet er plassert på bilen og om det finnes uorginale batterier? mvh Hno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Original alarm? Da hadde eg reist til Volvo for fiks. Koster kanskje litt, men da skal nok alt virke skikkeligt. (kan godt være at det er greit med softwareoppgradering for å slette eventuelle feilkoder pga flatt batteri) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddar Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Batteriet sitter inni alarmboksen, (som sitter under høyre forskjerm på min V70). Denne boksen kan deles med god tapetkniv, og batteriet byttes (7,2 V). Ødelagt batteri kan ødelegge komponenter i alarmen, (batteriet lekker). Ny uorginal batteripakke, ca kr. 40,- Ny alarm, ca kr 1700,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddar Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 HELNOR:: Klarer ikke å svare deg personlig, får ta det her. Batteripakke finner du her, (husk 7,2 V. og mest mulig Mah): dealextreme.com Kontakten vil neppe være den riktige, men bruk den gamle, bruk loddebolt, NB: husk polariteten, den røde er + (pluss). Jeg kommer til å trekke ledning og legge batteripakken inni kupeen, bedre temp. der og lettere å skifte batteri da. PS:: En batteripakke av 5 AA-batterier, tot. 7,2 V har bra kapasitet, MÅ VÆRE OPPLADBARE BATTERIER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddar Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 HELNOR: Glemte å si. På min V70 -06 har alarmen delenr 8637399 og 7,2 V batterisats. Regner med at du har samme alarm ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helnor Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Tusen takk for hjelpen. helnor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddar Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Helnor:: Se på denne batteripakken: http://www.ebay.com/itm/Practical-New-AA-7-2V-1800MAH-Ni-MH-Rechargable-Battery-Pack-3-/270939996646?pt=US_Rechargeable_Batteries&hash=item3f154841e6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg