Gå til innhold

Sweet Camaro!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

den var najs! jeg er vel så fanatisk som det blir... skal ta pontiac logoen med "anti-rice" tekst under neste år (fatter'n er GAL med tattiser!!!)... har elsket og levd for trans am siden jeg kunne gå... en av de første tingene jeg lærte meg å si var faktisk trans am. det er jo noe spesielt ved de bilene. spesielt 3rd gen's. er jo tidsløst karosseri. i høstferien dro jeg 4 netter på rad (kl 2 om natta) 4-5 mil for sikle på en 87 gta som man bare ser litt av fronten på i mørket!!! å får et 75 svart panser med ørn på som skal opp i taket på rommet mitt snart! (gleder meg ass). så jeg er så T/A gal som det blir! hvis du har msn, så legg meg til a! anders_505@hotmail.com

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enige med dere andre, det var en helrå bil!

Forøvrig synes jeg 3.gen firebird er penere enn 3.gen camaro. Har selv inderlig lyst på en 89 eller 91-92 modell firebird formula 350. Fronten på 91-92 er da ikke så stygg som mange vil ha det til, dessuten liker ikke jeg skjørtene til trans am-en. Og powerbuldgen på formulapanseret er jo nok til å få nakkehårene til å reise seg!

91/92 firehawk er uansett det ultimate :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke nødvendig for meg å si at Camaron er min favoritt blandt de to. I hvertfall for 3rd gens. Når det gjelder 4th gens så favoriserer jeg nok en 98+ WS6 eller Firehawk over Camaron. De er bare hel-fet. Gi meg en 98+ Navy Blue Metallic WS6 cab med tan top og seter i neutral, så skal jeg bare gå rundt å :D'e konstant!

Pakka forresten ut Camaron på lørdag :D:D:D Når er det bare å vente på enda litt varmere vær, så jeg kan gi'n vårpussen å få den like blank som i fjor:

agiroc8.jpg

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Den er nok noe slitt midt på og på "hjørnet". På hjørnene sprakk lakken litt etter at bilen hadde flyttet seg litt i kontaineren på tur over dammen og sklidd inn i dobbeltsenga :D

Slitasjen på midten er resultat av langt overheng, bratte innkjøringer og 1.5" senking..

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg det panseret du får. Trenger det på TAen :). Sjelden vare med bra panser til TAer.

Er vell så fanatisk det går ann å bli anngående TAer. Like så Pontiac. Har ofte feks lurt på hva folk tenker på når de kjøper seg en Chevy Impala med 283 og uten utstyr når du kan få en Pontiac Bonneville med 389 (minste tilgjenngelige motor) og masse utstyr for samme pris.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider