Gå til innhold

M.R Bilsenter i Oslo - Noe at stole på mm.

Ranger emnet

scouhound

Anbefalte innlegg

Hei,

Ny forumet. Er meget bilintressert � bruker en god del tid p� de svenske bilforumen som ex. zatzy.com. Er nylig flyttet til Norge fra Sverige og m� jo derfor desv�rre kvitte meg med mine svenske plater og skaffe norsk bil. Man skal bruke litt tid p� at v�nne seg til de norske bilpriserne :)

Som svensker har jeg jo selvf�lgerlig altid kj�rt volvo turbo. Men etter at sett p� finn.no i noen m�neder virker det som at volvo er sv�rt overpriset i Norge i forhold til mange andre m�rker s� jeg har begynnt at se meg om etter andre biler, prim�rt audi som virker ligge forholdsvis bra i pris her i landet men ogs� andre tyske m�rker som mercedes og bmw. Turbo og prestanda har jeg m�tte gi opp med min budgett (300'000 for 10 �r gamle V70R er jo helt vanvittig). Er med �rene f�tt en god del kunnskap om volvo men siden det var mange �r siden jeg �gde noe annet s� er jeg p� rett bar bunn n�r det kommer til mange andra merker.

Trenger stor bil s� jeg ser etter Audi A6 C5 (1,8T eller 1,9TDI) eller Mercedes E-klass (W211) den sistnv�nte er jo en del dyrere. Er E200 en for liten motor i denne bilen. Sammenholder man A6 1,8T � E200 er de sikkert like kjedelige men man gj�r kanskje et bedre kj�p med Audien hvis man tager markedet og reservedelspriser i btraktning?? Hvad skulle dere satse p�?? Er mercedesen verdt de ekstra kronerne eller er det bare at glemme? Volvo er fine biler og jeg ville gjerne kj�pt volvo men priserne er for h�ye i Norge i forhold til hvad man f�r if�lge meg.

Har funnet en intressant bil p� M.R Bilsenter i Oslo som ligger bra i pris og har det utstyr jeg trenger. Er det noen som har erfaringer med M.R Bilsenter??

VH / Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider