henriiolsen Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 (endret) Hei! Jeg kjøpte meg en 245 i mai, og den er senka med lesjøfors 40/40. Det er ikke godkjent i vognkortet, og jeg kan ikke se at jeg har papirer på at det er lesjøfors på den. Så jeg lurte på hvordan jeg kan få fiksa detta så jeg evt får godkjent det? Jeg er også interessert i å senke den mer, men er det no lovlig senkesett som gjør at den blir lavere? Jeg er ikke særlig flink med senkesett, men kjenner folk som kan fikse detta for meg. Trenger bare no info :) Endret September 22, 2012 av henriiolsen Siter We ride together, we die together. VOLVO FOR LIFE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 du trenger tüv godkjenningspapirer som har ett samsvar med nr som skal stå på fjøra, samtidig må du vise 4hjulskontroll\justering samt høydejustering på lys, (om jeg husker rett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henriiolsen Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Var rekti :) Takker for svar! Siter We ride together, we die together. VOLVO FOR LIFE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg